Strategie

Het Steurgebouw heeft voor beschrijving van de strategie een aantal steekwoorden voor de doelstelling van de organisatie; Groei, Design, Samenwerking, Netwerken, Circulaire economie en Schone technologie.

Voor de praktische invulling van deze strategie kan je denken aan het deelnemen in workshops over diverse onderwerpen, pitches aan investeerders en klanten geven of kennis op het gebied van innovatie en productontwikkeling vergroten.

steurgebouw strategie

Het Steurgebouw is gericht op het stimuleren van bedrijven die actief zijn met maken, ontwerpen en creëren van nieuwe producten en innovaties. Het Steurgebouw is een omgeving waar een aantal strategische onderwerpen centraal staan in de aanpak en werkwijze van de in het Steurgebouw gevestigde bedrijven. 

Groeien

De gevestigde bedrijven willen internationaal groeien en hogere niveau's van kwaliteit en professionaliteit bereiken.

Ontwerpen

Het ontwerpen van prototypes, uitvoeren van metingen, testing en praktische innovatie is dagelijks praktijk.

Samenwerken

De verschillende skills, disciplines en mogelijkheden in het gebouw creëert en faciliteert symbiotische samenwerking.

Netwerken

De netwerken waarin we werken zijn lokaal en mondiaal, zowel maatschappelijk betrokken als commercieel. Het overdragen van ervaring en kennis is de standaard.

Biobased-en circulair

De biobased- en circulaire economie zijn een sterk onderdeel in de strategie en bedrijfsvoering van zowel het steurgebouw als de gevestigde bedrijven.

Technologie

Nieuwe en oude technologie zijn vaste operationele drivers voor de inhoud van de bedrijven en vormen de basis van de innovaties.

Werkplaatsen & kantoren

Contact

werkplaatsen & kantoren

steur & kalender